Ekologini onni -kanšallisprojektin rajoissa Karjalašša on uuvvennettu Vilka-taimitarha. Vuosi takaperin šiitä tuli parennuš- ta šiemenviljelykeškuš. Nyt nuorien mäntyjen ta kuušien lisäkši šiinä kašvatetah uušie kaunissuškašvila-jija. Asiešta ilmottau Karjalan tašavallan luonnonvarojen ta ekologijan minis-terijö.
— Nykyjäh keškuš piäasiešša kašvattau mäntyjä ta kuušie, jotta issuttua Karjalan meččie. Viime vuotena kašvatettih yli 7,8 miljonie taimenta, ministerijö kertou tiijotukšeššah. — Muutoman vuuvven takaperin Karjalan piämieš Artur Parfenčikov anto miäräykšen kehittyä kaunissuššuuntua. Niin Karelleshoz-yritykšen onnistu kašvattua 15 lajie gortenzijoita ta eri t’ul’panilajija.
Viime vuotena keškuš kašvatti myötäväkši yli 12 000 t’ul’panie, a tänä vuotena – jo 20 000. Projektie ruvetah kehittämäh.
Tänä vuotena enši kertua myyvväh kašvatettuja gortensijoita. Šamoin keškukšešta voipi oštua lehtikuušie, setripuita, pihtoja ta muita kašvija.
Lisyä tietuo on šuatava Karelleshozin saitilta ta šivulta Vkontaktešša.
Yhty Oman Median MAX-kanalah!